erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Noémi előadása

2024. május 11. - gond/ol/a

 

Orelőevos-Tóth Noémi (első) könyvéről már rég tudtam, (Örökölt sors)  és fel is keltette az érdeklődésem

(családfa kutatásaimmal párhuzamosan

most Makóra jött előadást tartani, de amikor értesültem róla, már elfogytak a jegyei (hogy hogyan, nem is értem, mert nem is hirdették!

de aznap sikerült kapnom, igaz az első sorban....

meg az is igaz, hogy nem a vágyott témámból, hanem a Szabad akaratból, mit én elintéztem magamban azzal, hogy a ősök meghatározottsága ellenére megvan (én szabadnak érzem magam legalábbis) hát kiderült, hogy igy is van részben, de a dolog kicsit bonyolultabb, mert vannak későbbi meghatározottságok, amik mégis korábbiak :)  (pl biztonság dolgában már csecsemőkoromban hibádztam ami az egész életemre kihathat(ott)


végig élveztem az előadást, nagyszerű előadó, jó humorral, közvetlen--ideális pszichológus (lenne, ha még praktizálna, de igaz, igy nagyobb léptékben teszi, naponta előadásokat tart, s mindenütt teltházast...

 






 

a z első könyvét megvettem,(dedikálva is van JULInak:)  el is kezdtem olvasni, a feladatokkal (most a funkciógyereknél tartok, ami azt hiszem én is voltam- a családban betöltött, rám háruló kimondatlan szerepem miatt, gondoltam csinálok egy ÚJ BLogot a témák feldolgozásához....

 

 



 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7118401257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása