erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

egy családi nap

2022. október 18. - gond/ol/a

 

 szept 25

azért az igazi megérkezés másnap volt, amit lányommal unokámmal és csatolt részeivel tölthettem...

egy egész napot (a végén meg is unhattak, nade igy kipótoltam a több mint két éves hiátust)

 


lányom már várt, unokám láttam félmeztelen felsőtesttel átrobogni a nyitott ajtónál a nappaliból a szobájába, , de hamar felöltözött és jött ki

és ő gondoskodott programokról:megmutatta nyári fotókat,a gyerekműsorokból válogattunk, egy szemléltető előadást hallhattunk tőle ősi és kitalált vallásokról,, csocsóbemutató is volt, aztán ebéd a kis siposban, ott táncolt, engem is felkért, s a tányéromból úgy kapta be amit hagytam, mint abban a bizonyos Woody Allen filmben....délután épitkezett dvdkből, majd egy saját kriminovellát adott elő,este a Bálint házban voltunk Ros hasono előesjén, ott mindenkitől megkérdezte nincs-e nála könyv,végül kapott egy Harry Pottert és azt olvasta, vacsora közben is, no azért társasági életet is élt, este pedig velem jött haza, lemaradva a szülőktől, mert  - mint mondta - olyan vagyok, mint egy kamasz :)

(fotók persze készültek, róla is, de még mindig tilos felraknom)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5517957430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása