erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

mozitól a zsinagógáig

2024. október 13. - gond/ol/a

 nem rég felfedezett rokonommal kölcsönös örömünkre sikerült összehozni egy találkozást a közbülső Szegeden

emlitette, hogy tegnap nagyon fáradt volt a hangom a telefonba, de nem is tegnap volt, mert akkor - mikor hivott - épp szinházban voltam, s csak irásban válaszoltam, másnap délben viszont, mikor visszahivtam, rettenetes fejgörcsöm volt. és alig-hangom - de  délutánra nyoma se...fáradtságnak se. 

pedig a belvárosi moziból gyalogoltunk 

 



 

a zsinagógáig...



 

de észrevettem, hogy ha kell, helyt állok, talpon vagyok, mozgok, fáradhatatlanul, toppon. de aztán  kidőlök s össze kell szedni magam,máskülönben most, ezt , fekve írom

de tudjátok! - amúgy jól vagyok - mindig ! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4718707038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása