erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Makóért díjak

2024. május 17. - gond/ol/a

a makói napok előnyitányaként városi kitüntetéseket adtak át, nomeg egy filmzenei fúvós hangversenyt

 



 

Volt a kitüntetettek közt elég sok közeli ismerős is!

B Anita, lányom első tanitónőjének lánya, aki hegedűtanár, gyönyörűen játszik és nagyon jó tanár is lehet, mert megőrzi és maga köré tudja gyűjteni régi tanitványait is, akikkel zenekart alkotnak....Nagyon gratuláltam is neki! (mindig meghallgatom, amikor csak tudom)

 



 

Két volt kollega, .akik testnevelők (Kozákék) és edzőkként tovább dolgoznak nyugdij után is 

 



 

No és drága (korán meghalt) egyetemi barátnőm SZ Zsuzsi férje, meg osztálytársam testvére: Ember Jóska, akit rég láttam, úgy tűnt kicsit megrokkant a járása, de a mosolya a régi, s ami a lényeg kiváló gyógyszerész, ma is (az apukája is az volt, még emlékszem rá)

 



 

Szép dolog ez, bármi is a dij - az elismerés

átfutott az agyamon azért , hogy én sose kaphattam ilyent, mégiscsak pancser vagyok :(

 



 

---

a zenekar jól játszott a vetitett filmekkel ugyan nem mindig voltak szinkronban , node nem számit...

a zene , az kell.

--

volt pezsgő is meg egy kis harapnivaló sajt , szőlő...

én bizony mindig megiszom az egy pohár igazi , édes pezsgőmet!

éljenek a dijazottak (meg a 325 éves Makó!)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr818406559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása