erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

festőiség

2023. március 19. - gond/ol/a

 valamelyik este jöttem a Sparból, később mint szoktam, sötét volt,,de a zsinagóga s fölötte az ég valahogy világitott... később jöttem rá, hogy telihold volt

s ez a különös megvilágitás megállitott, előkapva a mobilom

fel is tettem a fotókat  a fbra

 

 

 

sokaknak tetszett

végül én is aláirtam, hogy festői

mit egy festő barátom helybe is hagyott

fesd le  - irtam vissza...

remélem megteszi....

(remélem lesz még telihold, mert azóta se láttam olyan"festőinek"a zsinagógát), mint ekkor...vannak kiváltságos pillanatok, ajándékok!)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr3618075336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása