erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

idegenvezetés Makón

2022. november 06. - gond/ol/a

 

 valamelyik nap az üres szökőkút terének egy padján ücsörögtem, néztem a wifin a netet, mikor hirtelen benépesült a tér, egy turista csoporttal, élükön idegenvezetőnkkel , 


 

ki fel is penderült a szökőkút peremére hogy jobban lássák, hallják - testtartásából is látszik, hogy mindent elkövetett, hogy szavai el is jussanak az embereihez


 

én csak arra lettem figyelmes, hogy 23000 főnek mondta Makó lakosságát, én is ezt tudtam , már évek óta, és meg is nyugodtam, hogy akkor a közelmúltban nem csökkent (bár emlékszem még 40000-re is!) (meg is lepett volna, hiszen annyi kisgyereket látok

mégis elöregedő városnak mondta az idegenvezetó, és ezt azzal magyarázta , hogy nincs Makónak felsőfokű oktatási intézménye, és a fiatalok, akik továbbtanulnak, nemigen jönnek ide vissza

ezen elgondokodtam...

aztán nemsoká tovább is állt a csoport

arra gondoltam, hogy egyszer szivesen csatlakoznék hozzájuk :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4017971890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása