erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

kidőltem

2022. szeptember 18. - gond/ol/a

 

 Reggel kirándult busszal Újszentivánra a honismreti kör, oda nem mentem...de délután a Múzeum József Attila helyeit kutató biciklitúrára igen...legalább is elindultam...

(mert valahogy mindig menni muszáj, valahova, igy mindjárt 80 évesen - mikor ha most nem?! :)

 

kicsit csöpörgött is (erre van a kapucnis új kis kabátkám) -

 

de ez nem is lett volna baj - viszont olyan iramban hajtottak elől, mintha versenyen lennének, s az én kis campingemmel meg rossz szívemmel képtelen voltam tartani a tempót - leálltam

egy idősebb nő lépett ki épp a kapuján, s kérdezte együttérzéssel: fullad? , nem, mondtam, "csak" lihegek - az ugyanaz  - legyintett, Hosszú időbe telt mig ujra visszatért a kiugrani akaró szivem rendes ritmusába

gondolkodom, pár éve Zomborra mentünk csoportosan biciklivel, s akkor nem maradtam le!

Lassabban mentek volna? vahy én romoltam ennyit?!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2217933871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása