erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Kunáék és a szél

2022. augusztus 01. - gond/ol/a

 

 azt hittem elfújja a szél


 

de ők erősebben fújták...


 

négy testvér

már ismertem, hallottam őket, itt is voltak 5 éve, sőt Strasshoffban is ők zenéltek, ott természetesen zsidó motivumokat, (s mintha azt jobban is csinálták volna...),, vagy itt az erősitéssel lehetett kis baj?

azért élveztem

fel is tudtam venni néhány számból részletet...


 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2817895765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása