erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

mjak (irodalomidegen) beszélgetés

2022. június 04. - gond/ol/a



 egyre kötetlenebbül beszélgetünk a mjak eredetileg irodalmi jellegű találkozásain, s egyre távolabb az u.n. irodalomtól, most menet közben meg is kérdezte valaki, hogy jutottunk idáig (eme irodalomidegen közegig)

hogy?


 

egyik társunk elmesélte, hogy maga festestte és vágta a haját...

erről felvetődött, hogy kik voltak az első fodrászok, Egyiptom stb

 


 

 

a legmeghökkentőbb állítása (egyébként nagytudású) vezetünk nek az volt, hogy szemben a történelemkönyvekkel , nem is volt rabszolgaság(?)

na tessék, el kell dobni Madáchot vagy akár a Bibliát (a tizparancsolat istenét?) (hol ez áll:

rögtön a tizparancsolat első modatában

(én vagyok az örökkévaló. a te istened,) aki kihoztalak Egyiptom országából a RABSZOLGÁK házából...


 

hm innen már csak egy ugrás volt egykori MIÉPes multját meghazudtolni nem tudó )bár egykor zsidó feleséggel rendelkező) társunk enyhén (?) antiszemita kijelentése, miszerint, csak a zsidók lehet nek"valakik", s ha valaki a magyarságára hivatkozik, az nem... sőt... (úgy látsztik magyar zsidókról még nem hallott? pedig mellette is ült egy...nomeg a zsidóüldözésről se?! (helytte magyar- meg keresztyénüldözésről?!)

 

 

én felolvastam egy Mórickás blogbejegyzésem , témába vágóan, mindenesetre (még előbb)

 

https://aliz-napok.blogspot.com/2022/04/moricka.html

 


 

de azt hiszem félreértették, mert másról kezdtek anekdotázni ( a mindenkinek igazat adó rabbiról)

 

legyen nekik igazuk , bólintottam, én is , igazat adva nekik (mi mást tehettem volna)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5117848181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása