erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Biró Anita hangversenye

2022. június 01. - gond/ol/a

 

Biró Anita összes volt és mostani tanitványával koncertezett a ref templomban


 

igazán nagy élmény volt , nem csak zeneileg, emberileg is látni, hallani ezt a harmóniát ami összekötötte őket


 

először kissé kényelmetlenül ültem,,

szomszédom B. S le is fotózott látatlanban szokása szerint:


 

 s alig láttam (szerencsre hallottam/), 


 

de egyszer pont mellettem állt meg Anita hegedüstül, térhatásban játszott Bach kettősversenyt, szemben vele, Bogi, (B.S: unokahúga) akit már pár hónaposan is láttam anyja ölében koncertet hallgatni áhitattal.. most Pesten zenetanár ő is


 

később felmerészkedtem a karzatra


 

Anita és a gyerekek egy töredéke, köszöni a tapsot...

****

 

vannak gyönyörű hangfelvételeim, csak egyelőre nem tudom hogy feltenni!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7717846243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása