erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

GAZDAG NAP 2008

2021. december 10. - gond/ol/a

tegnap már koradélutánra be kellett mennem Szegedre, lyányom után vinni egy hétvégén itt felejtett fontos dossziét (cikkek a klasszikusok át/nem/írhatóságáról, meg egy fontos könyvet (Borbély Szilárd: Árnyképrajzolóját) Igazán nem volt nagy súlya, s így legalább volt egy-két szabadlélegzetű órám is Szegeden, ahova újabban - túlzott kényelemből és kíméletből - csak egy-egy eseményre mentem be célzatosan - ma is így lett volna amúgy: este 7-kor kezdődött a fotó- kiállítás, (Csösz Géza, a "21. század Don Quijotéiról" ) amit lyányom nyit(ott) meg, (sőt a fotósorozatban is szerepel, mint egy "Don Quijote" - anakronisztikusan - egy könyvet olvasva-írva), s 9-kor még egy VitaMIN is ugyancsak a Grand Caféban - most Térey Asztali zenéjéről. Lányomnak volt még délután egy irodalmi teaesten is "jelenése" mint mondta - a néhány évnyi fölényével: "kamaszok" azaz középiskolások közt. Oda indultam illetve elé mentem, mikor útközben felfedeztem Sonkodí Rita - irodalmi ihletésű - lírai kiállitását a Démász székház pompás belsőudvarában. Úgyhogy lett ma két kiállítás, és egy irodalmi (vita)est - kultúrélménynek. De tetszett az alkonyi Tiszapart is. Meg este a kivilágított Kárász utca. Meg olvasgattam, vásárolgattam is kicsit a Libri könyvesboltban. És ezúttal - elakadás nélkül, időben - már fél 12-kor itthon is voltam.

Még fotóztam is; ime a nap (hellyel-közzel) képekben:



 

 

 

 

 

tessék megtekinteni a kiállítás képeit itt (vagy itt is):

 

http://www.photocsosz.com/a_xxi_szazad_don_quijotei/

és a kiállításról , a megnyitó szövegével,-az Irodalmi Jelenben- itt:

http://www.irodalmijelen.hu/?q=node/420

 

aliz2. :: 2008. dec. 4. 10:03 :: 8 komment :: Címkék: fotókkiallitaslanyomnaploSZERUSEGSZEGED



A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr416779560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása