erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

kutyavilág

2019. október 09. - gond/ol/a

Én ezt nem értem, és még meielőtt nem állatbarátnak neveznétek, előrebocsátom, igen, nem értem, hogy miért kell nekem elviselni, hogy váratlanul hozzám dörgölődzzön egy hatalmas( bár ápolt és szép) állat, kutya, (bár amikor hozzámdörgölődzött, még nem tudom mi az , ki az, csak megriasztott),ketten is voltak,igaz valami szájkosárfélével ellátva..mindenesetre átültem a túloldalra

 

 

 

 

mikor leszálltak, egy férfi és egy nő és egy-egy kutya, az egyiknek a nyakörve belegubancolódott az ülésbe,ezen a nő jót vihogott  a busz meg állt

 

de miért nekem kell szégyellni , ha félek tőlük...

 

mióta egyikük megharapott (oltási bizi nélkül)

 

 

****

 

ma a templomkapuban ücsörgött egy hatalmas kutya szinte teljesen eltakarva a kijáratot, (buszhoz rohantram, volna), gazdája széles mosollyal mellette, nem mozdult volna, és nem mozditotta volna el imádott ebét,elfogultságában elvárta volna, hogy megsimogassam, gyógyító kutya. köszönöm, nem vagyok beteg (míg meg nem harapnak:) (vagy  .  -ha ez igy meg tovább -  én valakit? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7615211442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása