erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a múltból egy arc

2024. február 17. - gond/ol/a

a foton 100 éves is elmúlt, az unokájával, aki imádta...s mindig megemlékezik róla

én is

mert folyton ismerősként nézem, empátiával, és ma rá is döbbentem honnan, hogy

1964... Svájcban voltam (21 évesen) , a nagybátyám érdeklódott svájci benyomásai iránt, s én a magam lakonikus módján, megbocsáthatatlan módon azt válaszoltam, hogy ugyanaz mint az újságosnéninknek

ő volt ez a szép, finom  arcú nő, a vonásai mögött felsejlett ötvenvalahény évesen

ült a felső nagy szobánkban az asztal mellett és mesélt Svájcról...ahol járt...

 

Minden stimmel...

Örülök, hogy rátaláltam, -egy darab múlt -  mert az unokáját még délután felkerestem és be tudtuk azonositani....

ó meg megköszönte a történetemet...

 

 

 

Mamikám 2012ben,

 

Valentin napon volt 100 éves ❤️🖤

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7218327649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása