erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

egy mozgalmas nap fele

2024. június 17. - gond/ol/a

 fölöttébb mozgalmas és aktiv napom volt ma

Azzal kezdődött, Szegedre mentem be a zsinagóga

 

 

kiállitótermébe  erre a kiállitásra:

 

én is küldtem anyagot a rendező Kriszta kérésére,

ez a kettös kép pl

 



 

nade ne rohanjak előre, igaz?) (bár elég rohanós volt az egész nap)

 

 



 

meg két versem is ki lett nyomtatva (amit Kriszta interjúfelvételekor olvastam fel, és "megtetszhetett neki", úgyhogy fel lettem kérve elmondásukra is a megnyitón (de annyian voltak s annyira nem volt levegő, hogy a hosszabbról lemondtam...(nehogy elájuljon valaki vagy esetleg én(?) (viszont még a kezdés előtt meginterjúvolt a szegedtv)

 



 

meg láttam a két antológiánkat is:

 


1 órával előbb bementem, meg volt beszélve hogy unokatestvérem Dóra is átjön Kanadából azaz már Vhelyről (hasonló összejövetelről) de ő nem jött be előbb, igy aztán nagyon kevés időnk maradt egy kis beszélgetésre a zsinagóga padjaiban, kicseréltük, amit hoztunk, ő megint egy paksaméta levelet mit anyuval Magdinéninek irtunk (már Háború és béke terjedelem)

 

én meg odaadtam a lefénymásolt családregényünket, két Marosvidékkel, amiben irtam, a családunkról)

 



 

aztán rohantam a buszhoz, hogy elérjem a makói programokat (fotókiállitás, és gála! de arról legközelebb---de addig is: 

gyönyörű volt, felemelő (a gála)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5718429303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása