erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a hegedülés abbahagyhatatlansága

2016. május 22. - gond/ol/a

mikor eltört a karom

anyu főleg azért izgult

hogy hegedülni tudok-e

majd a baleset ellenére

tovább

 

a törés nem lett akadály

6 hét után levették a gipszet

kicsit viszketett a bőröm alatta

de olyan maradt a karom

amilyen volt annak előtte

s hegedülni se felejtettem el

a kényszerszünetben

 

fel is vettek a konziba

két évre rá

Szegedre

két évig jártam is be

a makoi gimi mellett

de aztán inkább

az egyetem bölcsészkarára

mentem 

végleg

az irodalom lett

az elkötelezettem

(mert hogy valami közöm

a művészethez

legyen

az kétségtelen

volt mindig)

 

lehet hogy helytelen volt

a választásom 

mégis

s a hegedű az maradt nekem

mint Huffnáger Pisti

Mézga Géza

bús feleségének…

 

zenekarban játszottam is

jó pár évig

az irodalomtanitás mellett


aztán felnőttesen

s megcsontosodva

a hegedűm félretettem

 

de bevallom tegnap

unokám skypos kérésére

újra elővettem

a sarokból 

tokja már

poros volt

 

majd behangolom

s magam is vele

 

és zenélünk

együtt

 

kedvünkre

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr128739316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása