erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

önállóság

2016. április 29. - gond/ol/a


velem sose kellett tanulni

mindenben önálló voltam

persze a tanulásban is

meg is lepődtem mikor

egyszer még elsőben

mint ki napi dolgát

jól elvégezte

játszani mentem

s erzsi barátnőmet

épp írva találtam

a konyhájukban

anyujával a háta mögött

ki ugyanazon a hokedlin ült

 

de nem csak ezen

lepődtem meg

hanem azon

hogy mit is írnak ők

hát egy olyan leckét

miről én nem is tudtam

 

 

 

vagy elfelejthettem

micsoda szégyen

mint akit puskából

lőttek ki

egy szót se szólva

egyből hazarohantam

hogy gyorsan bepótoljam

vétkes mulasztásomat

azonnal

 

persze egyedül

 

egymagamban

 

-----

 

de magam se értem

ma sem

mitől féltem

hogy újra elfelejtem?

hogy jóvátehetetlen

egy kis késlekedés?

 

ó, ha ma is ilyen lennék!

 

(de ma már látom

a kötelességben

az önkorlátozást is)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr148672908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása