erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

csokipapirok

2016. március 20. - gond/ol/a

 

nagyanyám csokikat küldött

szép papirokba csomagoltat

finom volt a csoki

szinte sajnáltam megenni

beosztottam

s a papirokat megtartottam

kisimitva egy angol

mesekönyv oldalaira raktam

amit egy nagynénikémtől kaptam

 

még mindig megvan

a könyv valahol

(Thimoty has ideas)

s benne azok a  papirok

 

....

 

(később tudtam meg

hogy nagyanyám

a csokikat

nagybátyámtól kapta

ki miután megtudta

 

hova kerülnek

édes ajándékai

 

ezután azokat

nagyanyámnak

csomagolatlanul

adta oda

 

hogy ne tudja

továbbküldeni)

 

 

(emlékcserepek 2.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr988506536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2016.03.20. 13:31:48

"nagyanyám csokikat küldött"

Hollandiából.

Nagybátyád megtudta a csoki útját. Megtehette volna, hogy többet küld az édesanyjának, továbbra is becsomagolva. Így mind a kettőtöknek elég lett volna a csoki.

Így viszont, kaptunk egy hosszabb emlékcserepet.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.03.20. 14:42:41

napersze, kaptam tőle is... ezt ő mesélte el nekem, önleleplezésből, illetve nem is biztos, hogy igy volt, csak nevetve mesélték, hogy miket fundált ki titokban nagymama...

(a nagybátáymtól kaptam később egész csokitáblákat ( különösen mikor egyszer rájött hogy csak 48kg vagyok náluk nyaraltomban)

nagymamáról most sorozatot irok, csak nagyon szivszoritóak az emlékeim... (3 éves koromban láttam személyesen utoljára)

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.03.20. 14:45:08

amúgy -nagybátyám védelmében és nagymamám jellemzésére:
nagymamám a duplaadag csokit is továbbküldte volna a kisunokájának:)
süti beállítások módosítása