erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Móra gimnáziumi évei

2024. október 11. - gond/ol/a

KÜLÖNLEGES IDŐBEN HIRDETTÉK MEG EGY DOKTORANDUS előadását, il mint kiderült később interaktiv foglalkozűsát Móra Kiskunhalasi gimnáziumi éveiról. Szombaton déli egy órakor. Gondoltam, hogy ebben az iskolai időpontban itt lesz egy csomó osztály, mondjuk gimnéziumi

de csalódtam, először azt hittem elnéztem az diópontit, mert egy lélek nem volt a kiállitóteremben, a tévéseket,a könyvtárosokat ls magát az elóadőt (Gyuris István Viktort) kivéve

aki csak mosolygott.

később befutott egy volt tanitványom(!) egy lelkes osztállyal... szerencsére,,,bár kevesebben, mint ahányra számitott elpőre gyártott kérdéseivel az előadó

a molinóin kellett tájékozüdni a kérdésekhez... s közben vetités is folyt, a válaszok mellett..,

 

 

érdekes volt, bár kivólálló(ülő) volgtam ,de élveztem

 

 

 

 

(előtte beszélgettünk is...)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr218706462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása