erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

tartom magam

2024. április 18. - gond/ol/a

 

 Ülünk a makói jángori zsidótemető képei előtt a kiállitásmegnyitó vége felé az ignővel a széksorban, már alig vannak.. 

 



 

Meg vagyok rendülve, hogy az imént felfedeztem anyu sirját is a képek közt, kicsit megkopottan, virággal körbevéve (alig ismertem rá, nem voltam sajnos kint mostanában)

S megkérdi az ignő, hogy mikor is halt meg anyukám...

Mondom 81 evés korában, mint én most...teszem hozzá  még néhány hónappal túl is éltem - s azóta szinte jogtalannak illetve ajándéknak érzem ezt az időt, Olyan könnyű lenne meghalni, de nem akarok, még dolgom van---teszem hozzá

Hm, de milyen jól is tartom magam  mondja

(hát igen, (csak) tartom magam!)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr218384523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása