erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

my fair...

2024. február 19. - gond/ol/a

 a film 1964-ben készült

én 1965-ben láttam, Bécsben, persze idegen nyelven, nem magyarul

magyarul nem is tudom, mikor...

emlékszem egy szegedi szabadtéri előadásra is jóval később, nem volt élmény

de az az 1965-ös film emlékezetes

 

a Dunán állandóan ismétlik a filmeket, 

gondoltam megnézem

és nem bántam meg

az első perctől az utolsóig...

 

ami eredetileg elavult volna benne, az is tetszett

inkább ez a lassúság és báj, mint a mostani zaklatott összevisszaság és durvaság

 

egy pár jellemző képet le is kattintottam a képernyőről

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zenét sajnos nem tudok mellékelni

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6818329595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása