erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a bőröndös kislány

2023. december 19. - gond/ol/a

AZ ADVENTI KONCERT UTÁN LEHUPPANTAM egy aulabeli kanapéra, figyeltem az embereket, akik köszöntötték a karnagyot (csupa makói régi ismerős,  osztálytárs lehetett, én csak a nővéréé voltam, de tétováztam odamenni...hogy megtudjam a rossz hirt biztosra az öccstől....majd később a cukipultnál mégis megtörtént)

szóval, ültem várakoztam, tétovázva,

s odajött hozzám valaki, akivel elkezdtünk beszélgetni

mindenféléről, csapongva

már nem tudom, hogy, s miért, s miről is volt szó előtte, tán nem is volt szoros összefüggés a két dolog közt, biztos nem igazán,  mert először nem is értettem,

miért emlegeti hirtelen

AZT A BŐRÖNDÖS KISLÁNYT

miféle bőröndös kislányt

majd leesett a tantusz

a deportálásom körüli fotóra utalt, ami úgy látszik tényleg ikon lett..

s elgondolkodtam:

LEHET? HOGY ÉN MÉG MINDIG AZT A KOFFERT CIPELEM? 

 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1118283891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása