erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

előadvent

2023. november 26. - gond/ol/a

 

mert mi mindenben túlteljesitünk

igy előbbre hoztuk az ünnepre készülődést, megspékelve egy előadventtel

az ünnepi világitás is egyre diszesebb, forralt bor, disznótoros, karácsonyi diszek tömkelege

 



 

Zenészek, táncosok stb--- van itt minden

 



 

tolong is a nép...ez kell nekik...

 



 

sajnálom, hogy bár úgy ütemeztem a dolgaim, hogy én is eljussak 5re, a Parno Graszt együttes músora elejére (sőt a próbájára), nem birtam kint maradni, hideg is volt, meg sok ember, meg a biciklimtől nem tudtam elszakadni, minek kosarában a bevásárol cuccom...

azt hittem, visszamegyek, de már útközben haza felé is  sejtettem, hogy beleroskadok a melegbe otthon s már ott is maradok

 



 

 

pedig a régi tanitványom néptáncosai is  ropták, akik közt nálam nem is sokkal fiatalabb!!!

 

 



 

de lányom megerősitette, hogy nem a koron múlik... hát sajnos nem -  úgy látsztik..

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2518267925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása