erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

egy emlékkiállítás

2023. november 26. - gond/ol/a

 

lt köztünk egy asszony

gyakran láttam a biciklijét tolni, és még gyakrabban a könyvtárban,. különösen különböző kultúresemények alkalmából

mindig érdeklődést mutatott

amúgy mindig egyedül volt...

 

nem ismertem, csak látásból, tán egyszer váltottunk pár szót..

 

nos, most neki van emlékkiállitása a ktárban!

festmányeiból és tűzzománcaiból

ahogy a plakát képéből felismertem az arcát. Merthogy még a nevét se tudtam...

 

 




 

 

igazán megkepódtem, mert semmit nem tudtam erről, hogy alkot...

s azt sem hogy három felnőtt gyermeke (unokákkal) van

 

 

 

meglepődtem és örültem, és szomorú is voltam

sokan voltunk , 

 



 

 

volt egy csomó gyerek is,  a Gyógypedagógoai iskolából is, ahol nyugdijig tanitott!

 

 

 



 

én rögtön otthonosan éreztem magam, a színes képei közt, különöse a virág csedéletei egy az egyben anyám festményeire emlékeztettek....

 



 

 

elgondolkodtatott, hogy a polgármesterasszony is megdható szavaiban a szerénységét és alázatosságát emelte ki, 

 

a könyvtárig meg azt, hogy mindig mindent és mindenkit dicsért !

 

 

jó ember lehetett...


 

azt hiszem utolsónak hagytam el a termet, de még visszamegyek..

ahogy a Marosra is midig ...szándékom


 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5818267537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása