erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

ami nekem nem való

2023. szeptember 16. - gond/ol/a

 kószálok a Hagymafesztiválon, van szabad hely a szinpad előtt, leülök, bár még nincs semmi műsor, mellém ül egy majdnem kortárs ismerősöm, kérdem tőle milynek, az időközben kezdődő u.n. Blahaloujziánások, mert nekem nemigen tetszett a lány még a próbán felhangzó fülhasogató üvöltözáse...az üvöltözés maradt, csak közbe felkerült rá, a sortjára, egy titokzatos lepel..., 

 

 

azt mondja az én ismerősöm, bólogatva , meggyőződéssel, hogy jók, s még nekünk is valók...

 

ott maradok pár számig, de szenvedve, végül is felállok,

nem, ez nem nekem való....mégse   (teljesen megtévesztő volt felvételről a nyitó daluk az én koromból : You áre my destiny(Paul Anka)

 

 

 

 



 

túl közel voltunk az erősitőhöz, mondja a szomszédom, járjak egyet és jöjjek vissza a Flowing the flowra később...miért, ők jók? . kérdem, csak mosolyog, nem mer igent mondani már

s persze nem is mentem vissza (kikerestem számukat itthon, nem birom a rappat)..

nem birom a mát????

meg elgondolkodom a Blahaloujziánásokon, a nevükön, csak nem a nemzet csalogánya helyébe képzeli magát az énekesnőjük...azt hiszem eltévedt...
 

 

(vagy én lennék eltévedve?:::)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7218215607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása