erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Petőfi. ma

2023. augusztus 25. - gond/ol/a

 

 huhh, még julius havi adósságaim is vannak...

julius 27-én volt a szokásos hóvégi honismereti körünk

ezúttal vendégtanár eladóval, Petőfiről 200. évforduló alkalmábóéól

nincs jogom kritizálni, mert mér nem csinálom én jobban.. (teljesen elzárkózom minden szerepléstől

 

 

nagyon szépen felkészült a vhelyi tanárnú, illusztrált is a laptopjával, csak azt hiányoltam, hogy mi azaz a 200 év eltelte nem volt(unk) benne... Petői ma, Petőfi a jelenben...

irtam jópár éve a Makói hétbe az irodalmi rovatomba egy valamit a Világosságrot ról, -ami meglepően modern vers! - a főszerkesztmnek ajánlva, lehet, hogy ezt berakom a legközelebbi hiradóba...)


 

(a tavalyi most jelent meg, benne Békefiról irtam Sz ZS szerint is érdekeset...

(inkább irok...)

 

 



A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4518201133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása