erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

búcsú

2023. március 24. - gond/ol/a

 

 eltemették B.S-t és nem tudtam elmenni rá bár 9-kor fel is ébredtem, de képtelen lettem volna...

 

nagyon-nagyon sajnálom!

azt is hogy nem tudtam elmenni, de főleg a tényt, hogy eltemették (ha nélkülem is)

lélekben ott voftam, mint szokták mondani....

 

ilyenkor az ember saját veszteségét érzi mert önző lény lett

s jut eszembe, hogy már senki se fogja, nekem, olyan kedvesen mondani hogy Julika...

és nem fog sutyiban lefotózni (és elküldeni lányomnak) hogy bámészkodom a múzeumi tűzugráskor, hagymaházban kiállitáson, levéltárban előadáskor, menzán evés és elmerült mobilozás közben

és a zsidó temetőben sem - fáradtan megpihenve

nem hittem, hogy előbb pihen meg ott végleg --- mint én 


 

nyugodj békében, ahogy mondani szokták - de neked még nem kéne "nyugodni"!

Kati (ikertestvéred) után siettél?!)

Hiányoztok!!!!

már nem tudlak fogni benneteket óvón, mint kicsiknek:


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2818079218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása