erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

"szép ember" volt

2023. március 10. - gond/ol/a

 

 Dr Sántha Sándor (személyes) nekrológja

 

Régi ismerős, (gimiben kettővel járt fölöttem) ...kivel az ismeretséget egy nem is olyan régi múzeumi kiállitás (Balogh Tünde) meghittségében a büféasztalnál elevenitettük csak fel-

 

kiderült miért is szakadt meg a kapcsolatunk

 

tanitottam a fiát, amikor ő épp rendszerváltó polgármester volt,

 



 

 és én mint aki zsigerből nem szerettem a hatalmi funkcionáriusokat, tehettem valami meggondolatlan dehonesztáló(:) ironikus(?) ..de biztos nem személyes megjegyzést a fia előtt (mit ő magára vehetett) - most ezúttal elárulta...

én semmire nem emlékeztem. csak a régi szép időkre...

ő is azt elevenitette fel...

mikor anyu egyszer azt mondta neki, hogy "szép ember"... (ezt nagyon el is tudom képzelni róla)

volt párszor nálunk (játszótársam völegényeként, majd férje volt, és Kanadából kapott elegáns (alpakka?)  öltönyt adtunk el neki(?) valami ilyesmi rémlik

emlékszem ahogy fent ült az udvari szobánkban... fegyelmezetten...

anyu kedvessége belőle fakadt... sajnos ezt nem örököltem...

sajnálom

ő el is vált első feleségétől, az én barátnőmtől, (a fia másik feleségétől lett később)tán ezért s szakadt meg kapcsolatunk

örülök hogy barátságban váltunk el..(én meakulpáztam(...persze..

de sajnos ez volt az utolsó találkozásunk egyben, de jó hogy megvolt!

(én addig azt hittem, hogy már nem ismer meg...)

-------

ennyi mi személyes...

de ő izzig-vérig közéleti volt

rövid ideig volt polgármester, de sokáig bár megszakítással önkormányzati képviselő és mellette körzeti orvos is

Makó diszpolgára (2015)

amatőr festő is (34 éves kora óta)


 

és ami meglepő és engem igazán megnyert vele

voltak tőle kedvenc képeim.....

szóval szép lehetett a lelke is...anyu jól látta!


 

nyugodjon békében!

(jó, hogy békességben váltunk el)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7618068690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása