erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

ALIZNAK 2012

2023. március 01. - gond/ol/a

 


 

Van az úgy, hogy ismeretlen ismerős helyen ismeretlen ismerősre 
gondolunk. 
Ezért gondoltam tegnap délután Bécsben Aliz-Julira.
Elég erre a házra ránéznem, és  máris látom őt a konyha ablakában 
állva a fekete-fehér képen mosolyogva, amint átjárja a napfény.
Mennyire az én életem része is lett, amit valaha Aliz átélt! 
Köszönettel tartozom az élményért.
Talán a  Stephansdom harangja is éppen akkor úgy zúgott,  
ahogy én hallottam tegnap délután? 
Vagy csend volt, csak egy nagyváros zaja 
kúszott fel a 4. emeletre? 
Ugye, azt írtad, hogy a 4.emeleten volt az a bizonyos lakás?
Benéztem a ház mögötti utcába egy pillantást vetve a zsinagógára is, 
majd elindultunk a dóm felé. Milyen közel van egymáshoz  
a két épület, milyen jól megférnek és elférnek!:-)
Aliz-Juli hoztam neked pár képet, most már ez az utca és ez a ház  
Bécsben számomra csak rólad szól! A te emléked az én emlékem 
ismeretlen ismerősként is.
Erre is való a blogvilág.


 
U.i.: Íme, az a bizonyos napsütötte, nyitott ablakú konyhában 
készült  kép Alizról és a másik, amely alapján még 
nyáron azonosítottam a házat Bécsben. 
Csak az volt a támpontom, hogy a Stephansdom 
látszik hátul az utca végén. 
Jó kis nyomozó munka volt, élveztem.:-)
Egyszer kaptam engedélyt tőle a régi képek feltöltésére, 
és most élek vele.
 Köszönöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr9318061770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása