erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

egy boltbezárásra

2023. február 18. - gond/ol/a

 

 

bezár az abc, a szegedi u elején,, élt 50 évet

jól emlékszem, ott vásároltam, fiatal asszony, fiatal anya koromban, főleg munka után, növekvő lányommal...a nap vége felé, már fáradtan
gúnyolódtak is a pénztárosnök, mikor beléptem, megkönnyebbülve, felsóhajtottak, na, mindjárt zárhatnak. - rosszul is esett
nagyon udvariatlanok voltak, a gyümölcsrésznél ha megfogtam egy szőlőfürtöt száránál, egyböl rámkiabáltak...a felvágottaknál a nagyhangú hölgy elvágta a kezét késsel, kis ecetet öntött rá, s vágta tovább...(többé nem is vettem ott felvágottat)
még a takaritónő is szúrós szemekkel nézett rám
közben az volt a kirakatra irva hogy MINDENT A VÁSÁRLÓKÉRT
nem tapasztaltam az odaadást
de idejártam, mert viszonylag útbaesett
és azért nem mindig volt kellemetlen..
emlékszem egy időben a bolt végében volt kis büfé, ahol kávézni is lehetett!
(ott kedvesek is voltak, mosolygósak, bár mostanában már nem ismer meg az illető...ő is megváltozott,  mintha egy másik élet lett volna..az is volt!
a bolt kétszer akkora volt, mint később, az egyik végéből a Vodafon csipett le, a másikból egy Nemzeti Dohánybolt...
ritkán tévedtem be újabban (a régesrégi tolongás helyett, kevesen is voltunk, már gyümölcsöt se árultak!( (újságjai is megszűntek)
legutóbb akkor tértem be, mikor a fb-on meglepődve olvastam hogy második legjobb boltként valami versenyben, a Gloriusban vacsorázhattak...még egy éve sincs...
sic tranzit gloria mundi

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6418052144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása