erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a múlt hatalma

2022. november 12. - gond/ol/a

 

 V kivágású pulóver, csak 1995 ft, több szinben is van a kiírás szerint, de én ehhez a világosdrapphoz ragaszkodnék

Csak a próbafülkébe jövök rá, miért...

Szinte ugyanilyenem volt egyetemista koromban, szinre és fazonra is.(Csak én voltam benne jóval karcsúbb) Twist pulóvernek hivtuk (akkoriban volt divatos, modern tánc a twist)

A pulóver is nagyon divatos volt, olyannyira, hogy egy kollégiumi szobatársam , másodikban, el is kérte kölcsön egy pesti útjára, (titokzatosan azzal érvelve, hogy olyan helyre megy , ahol  mindenki ilyenben van - muszáj neki is. Fanyalogva bár, de persze hogy kölcsönadtam

Most meg megvettem egy majdnem ugyanilyet!

/A régi úgyse jönne rám, ha meg is lenne

 

 

 

 

a fotó 1962-es...pont 60 éves)

a szobatársam . persze visszaadta, node azóta vagyis 60 éve, sok viz lefolyt a Maroson, Tiszán, Dunán...

csak a pulóverdivat maradt  ezek szerint - vagy inkább jött vissza)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2417977204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása