erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

hm...

2022. október 30. - gond/ol/a

 szeptember 30

 

előfizettem végre az Arcanumra a Nemzetközi Könyvfesztiválon

(kp, 15000 féláron, egy évre - igy lányom nem volt hajlandó)

igy ottmaradtam a Millenárison, a megnyitón

 

 

(előtte kedves emberekkel találkoztam, akik megörültek nekem, egy még le is ült a lépcsőre mellém felmenőben - visszaemlékeztetve az interjunkra...))

de utána lányom -ki szintén befutott,s észrevett - szemrehányást tett, -hiába próbáltam bújni előle -miért vagyok itt (zavarva könyves köreit) :( Semmi irodalom! - (hiába voltam korábban irodalomtanár? s azóta is az irodalom (reménytelen) szerelmese?))

megáll az eszem (és a szivem?:::)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6617966456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása