erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

búcsú egy iskolától

2022. szeptember 22. - gond/ol/a

 

elbúcsúztunk, elballagva a Bartók iskolából - ami eredetileg Szegedi utcaiként még az enyém is volt hatodikig (most nem mondom el miért csak eddig)...de igy ugyebár nem is ballagtam onnan...

most kényszerből...sokakkal, s gondolatban lányommal is, hiszen ő is idejárt megerősitett 8 évig (mert ő viszont még a gimiből is visszament hatodikban, annyira szerette)

addigra már ének-zenei, Bartók művészeti iskola lett.,kis iskola nagy lélekkel

 


én már mint gimista tanár is, mindig felfedeztem tanítványaim közt azokat, akik ebből az iskolából jöttek - kiemelkedő kultúráltságukról.- az ének, zene hatására?

most is közös énekléssel folyik a búcsúzás...kortól függetlenül...



 

főleg ballagási dalokkal

én a régi (már kirámolt!) osztálytermeimtől is búcsúzom...

ez volt az első osztályos:


ez meg a második-harmadikos:


ötödik-hatodik ablaka (amin sokat lógtunk)

 


és ajtaja


az egyik félemeleten - a rajz résznél - lányom "magyar ugaron"-jára bukkantam....


 

végül megkongattuk a harangot  - utoljára - én is  




végül elbűcsúztunk Varga Imre szobrától is


 

este lett.....

 


 

aug. 19.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1717937808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása