erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

látszik-e.....

2022. augusztus 13. - gond/ol/a

vásárhelyi templomtúránk záró akkordjaként elmentünk  - honismereti körösök -végül a zsinagógába is

ott egy nagyon szőke, fehér blúzos, fekete szoknyás nő fogadott bennünket, nagyon kedvesen, s adott tájékoztatást a zsinagóga történetéről valamint a vhelyi zsidóság ugyancsak szomorú sorsáról...

 

aztán ebédelni mentünk a főiskola menzájára, ahol két vhelyi nő leült az asztalomhoz , és suttogva ugyan, (de nekem túl jó a fülem) azt firtatták hogy ki is volt előadónk, illetve hol dolgozik s vajon zsidó-e...merthogy NEM LÁTSZIK RAJTA!

nem birtam ki, hogy ne kérdezzek rá: MIÉRT? RAJTAM LÁTSZIK? -vontam kérdőre őket...

csodálkozva rám néztek:

NEM, NEM -  mondták szabadkozva

MINDANNYIAN EMBEREK VAGYUNK! - mondtam summázatként.

(s ezzel le is zárult a téma)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr917907327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása