erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

UTÓNÉVNAPI ÜDVÖZLET 2010

2022. február 17. - gond/ol/a

 

 

KICSIT ELHAMARKODTAM A TEGNAPI- NÉVNAPI "BERZENKEDÉST"

ma már ott várt a postafiokómban a névnapi üdvözlő képeslap

(lehet, hogy csak a posta késett:::?)

ime:

 



 

névnapom alkalmából szeretetteköszönt a gimnázium dolgozói nevében az igazgató.

köszönöm. köszöntöm én is őket. :)

jut eszembe, legutóbb régi tablók összegyűjtése okán voltam bent (épp abban a teremben , ahol gimistaként az osztályunk volt, majd ahol tanítottam is, meg osztályozó értekezleteket is ültem végig...) Ne felejtsem a készülő tablókönyvet megrendelni - több példányban is (hiszen odajártak anyukám, nagynéném, nagybátyám, az unokatestvéreim, a férjem , a lányom - de én mint tanár (of) is rajta vagyok jónéhány tablón...) (Eddigi életem több mint felét töltöttem a gimi falai közt... ahonnan  most jött ez az üdv. lap... Talán azért is volt olyan fontos? önmagán túl (az életemre, elmúlt éveimre) mutató....

 

aliz2. :: 2010. febr. 17. 14:31 :: 7 komment 
Kategóriák: 
ünnep :: Címkék: iskolakapcsolatokrokonoktanitastanulas

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7517588612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása