erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

régi levél meg egy levlap

2023. július 13. - gond/ol/a

 megint tallózok a régi levélcsomagból

ez most főleg az én ruházásommal kapcsolatoss részlet (57.dec 23-ból)

akkor elsős gimis voltam, tánciskolás , itt van a záróvizsgaruhám története (mit .avittsága , használtsága miatt -utáltam) nagyon régi módi volt, hiába anyu erőfeszítése, emlékszem egy oszttársam ill.volt ált. iskolai osztfőm anyukája kedvesen eufemisztikusan azt mondta rám, hogy milyen slank vagyok (hát persze, ha anyu még be is svejfolta azt az unokanővértől örökölt ruhűt! aki azért többet nyomott nálam jóval...)

(szó van az elején meg végén másról is... persze, meg az egész hosszú levélben sok ügyes-bajos dolog amit azért nem akarok feltárni :)

 

...tegnap lezajlott a Chanukai ünnepély is, Juli szereplése és a táncvizsga is. .,,

 

öltöztetésemmel kapcsolatban találtam még egy régi lapot is, 

 

 

 

 

egy nevezetes matrózblúzról, ami azért nem álmaim bluza volt, ez még ált, iskolaim,  emlékszem egy fotóra, jó bő volt és előnytelenúl nyult ki belőle vékony karom, 

 

 
de gimi ballagásra persze lett szép, csinos, Makó legjobb varrónőjétől azért!
(és azt hszem elégedettebb voltam, ez most inkÁbb a jelen múltbavetitése)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr3218166572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása