erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Suba tanár úr eltávozott...

2024. szeptember 22. - gond/ol/a

olvasom váratlanul egy tanitványától egy gimnáziumi osztály(a) oldalán


kollegám volt, 
 


pár hete még találkoztam vele, beszélgettünk, úgy tűnt, jól van (a gyógyszereivel)
és most ez a váratlan  , lakonikus hir...
 
 
 találkozóinkra is szorgalmasan, jókedvűen, jóindulattal eljárt
 a gimibe,


ahol mindketten tanitottunk
ő nem egy osztályomban is... 
 



pl 2017 októberében is    ( "... osztozunk az asztalfőn - ahonnan jól be lehet látni a hosszú asztal mindkét sorát - kicseréljük szívpanaszainkat (no nem csak az átvitt jelentésben, hanem valóságosban. főleg..").(!).
 





 
nem hagyott nyugodni A HIR
 
 
betelefonáltam a gimibe
 
 
a személytelen titkárság vette fel a telefont, a névtelen titkárnő   nem tudott ill. inkább nem akart  adni semmi infót , igy aztán úgy döntöttem, hogy bemegyek személyesen , a zaj is elnyomta a hangot
 
a kapun már láttam a fekete zászlót
a tanáriban senki, betessékeltek a belsőbb szobába az ighelyettesibe, ott már megálltam, beljebb nem akartam menni, invitálásra sem
 
ismeretlen fiatal nő fogadott (én nem tudtam ő ki, sose láttam, de ő tudott rólam...)
 
kérdésemre nem kertelt (pedig tán jobb is lett  volna? :
 
elég brutális szavakkal világosított föl a tudottakról, de hát ez a meztelen valóság
 
nem tudják, miben halt meg, most boncolják
tehát kórházban volt?
nem
 
egyedül élt , mint tudjuk, az unokahúga hivta fel, mert nem köszöntötte fel - szokásától eltérően - a névnapján, s mivel a hivásaira nem jött válasz , gyanakodni kezdett
kiderült, hogy már 3  hete halott!
 
nem mondom, ha nincs az unokahúgnak névnapja, még mindig holtan fekszik EGYEDÜL A LAKÁSÁBAN? (AHOGY ÉLT IS?))
 
 kiirják majd a temetés idejét?
nem - tiltakozik a  számomra új "tanerő" - - azt a kórházakban szokták(?( dehogyis..)
 
de ha megadom a telszámom értesitenek a temetésről,
de mivel hamvasztani fogják , nem kell virág
szerintem a hamvasztás nem akadálya...
 
mennek a gimiből?
"valaki" megy, egy koszorúval
 
(szép kilátások)
 
---
 
aztán délután látom a fbon hogy Stenger Gizike 100. szülinapján kiállitás nyilt,  a gimiben (erről hallgatott) - pedig ő narrálta a hirt, )
és engem Stenger Gizike emléke is érdekel, fölöttébb!
 
 
 
 
--
 
én még élek (?)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr718496680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása