erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

KIRÁLYASSZONY LOVAGJA ÉS... 2009

2022. február 04. - gond/ol/a

 

SZINHÁZBA MEGYEK ESTE, AZAZ 6 -KOR (DIÁKELŐADÁS) SZEGEDEN, LÁNYOMMAL - AKI MAJD ÍR RÓLA A SZEGEDI EGYETEMBE, ÉN MEG MAJD IDE (?) - :) A KIRÁLYASSZONY LOVAGJA, MA , SZEGEDEN, KAMARÁS IVÁNNAL... JUT ESZEMBE JEAN MARAIS - VELE LÁTTAM ANNO... 50-ES ÉVEK...(!) HŰHA! LESZ , MIT ÖSSZEHASONLÍTANI. (MÉG EREDETI FILMREKLÁMFOTÓM IS VAN RÓLA (NAGYNÉNÉMTŐL KAPTAM, AKI AKKORIBAN A MEGYEI MOZIÜZEMI VÁLLALAT FŐKÖNYVELŐJE VOLT - S TUDTA, HOGY ÉN MEG FILM- ÉS FŐLEG JEAN MARIAS RAJONGÓ... HOGY ELMÚLIK MINDEN... ÉS MINDENKI... AZAZ MÉGSE, HÁT ERRE IS JÓ AZ EMLÉKEZÉS, MAGDI NÉNIRE GYAKRAN SZOKTAM..., A FOTÓ MEG IS VAN VALAHOL EGY DOBOZ ALJÁN, KÖLTÖZÉS ÓTA MÁR A KEZEMBE IS AKADT, JEAN MARAIS ALAKJÁT, TEKINTETÉT ANÉLKÜL IS FEL TUDOM IDÉZNI, ÉS TALÁN A FILM IS - KICSIT UGYAN MEGKOPVA, DE - MEGVAN EGY ARCHÍVUMBAN..., HOGY A MAI SZÍNHÁZI ELŐADÁSSAL MIFÉLE KONVERGENCIÁBA KERÜL (EGYÁLTALÁN KERÜL(HET)-E ....?), MAJD MEGLÁTJUK...

 

 

 

.................................................................................................

Nos, a mai előadás szinte szóra sem érdemes - a régi filmemlékhez képest....

 

Viszont időközben megjelent a Szegedi Egyetem, benne lányom szinikritikájával. Neki "érdemes" volt megírnia, mondjuk "muszáj" is...

 

(de a tárcája azért jobban tetszik)

 

aliz2. :: 2009. febr. 3. 10:42 :: még nincsenek kommentek ::

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2817142108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása