erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

alig...

2021. december 17. - gond/ol/a

 

 


 

 

 

mint mikor

majd' belefúltam 

a Balatonba

gyerek voltam

még

csak tizennégy

 

s lepergett 

előttem

addigi

alig-életem..

"ennyi volt az egész?!"

kérdeztem

 

nem engedem,,,

s elkezdtem

úszni

összeszedett erőmmel

tempózva kifele

nem törődve azzal

hogy mély s meddig

a viz alattam

s hogy nem tudnék

leállni a talpamra

 

de végül

partra értem

a labdát mi mélybe csalt

a széllel karöltve

kihozta két fiú -

de már nem érdekelt

 

olyan nyugodt lettem

mint soha

addigi röpke

életemben

 

*****

azóta is nyújtom

az ajándékráadást

64 éve már

 

s még mindig azt érzem

ennyi volt az egész?

Dehát még alig éltem!

 

mert minden élet  "alig"

az örökkévalósághoz képest

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1616786852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása