erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

semmittevés

2021. augusztus 29. - gond/ol/a

 

Többen irják, hogy az írás vágya nagyobb náluk, mint témájuk.
Én forditva vagyok.
De most az egyszer nem!
Itt ülök a cuki teraszán egyes-egyedül, a kávém már megittam, előttem a noteszem. (van még pár üres lap benne, kb 2 hónap után), és csak úgy irni akartam, de nincs nagyon  mit...)
Jó ez a csendes semmittevés.
Csak egy bagoly huhog, távolból. Az idő nyárvégi, már őszies a szellő.
És nincs is fagyi.  (Igaz, csak azért , mert elromlott a gépjük, de nem mintha ezzel akarták volna bejelenteni a szezon végét)
Ki kéne menni a Marosra. Van padka is,. Ilyenkor szoktam pánikba esni az eltűnt nyár nyomában...
De lusta vagyok (ez talán jobban hangzik, mint hogy fáradt, bár nálam ez a kettő mintha egybe is esne)

Ücsörgök még egy kicsit. Pihenek. Élvezem az "életet" (az irás igája nélkül) (de lám, mégis csak irtam...)
aug 23

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6816673672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása