erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

arcromlás

2021. május 25. - gond/ol/a

 

nézem újabb fotóimat, hát akárhogy is nézegetem, rossz fényviszonyokat, friZUrát azaz frizurátlanságot, előnytelen szemüveget is figyelembevéve---- rengeteget öregedett ez az arc, az utóbbi évben, sokkal többet, mint egy év alatt szokott, őszebb vagyok s a ráncaim is megsokasodtak, behálóznak...

kutassam okát?

sose voltam ennyire tartósan fáradt és elcsigázott... én a covidnak tudom be... nem részletezem most hogyan..

lányom szerint lelki oka van (minek nem?)

nomeg sose voltam még 78 éves :) ebben egyet is értünk! :)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr9916570960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása