erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

történelmi leckék

2020. augusztus 08. - gond/ol/a

honismereti körünket is végre megtartottuk a múzeum kiállitó termében hátul

a Trianon kiállitásban. (Trianon, hány rokonunk volt szanaszét a régi Magyarországon,mi m a nem az)  ..arról is volt előadás meg az árvizről (igen alapos) (hozzágondolva az én személyes élményeimet is... 70-ből...)no meg a legutóbbi évkönyv bemutatója , amin vagy 3 fotón is rajta vagyok (én tudom, de olyan kicsit és homályosan hogy nem tudnék vele mit kezdeni itt (két szabadkain, egy József Attila koszorúzáson meg egy beszámoló hallgatás közben..
no most se a hivatalos téma kötött le igazán...hanem amit az udvaron láttam, amikor kiszöktem, szélről, kis friss levegőért
kiszuperált, a történelem szemétdombjára dobott szobrokat (még jó hogy egy múzeumi udvar számit most annak(?)
Ságvári Petőfi árnyékában
Ságvári Petőfi alatt (alapzat nélkül)
Erdei meg a kiszuperált szovjet emlékmű közelében
és még valami, egy falvédő a trianoni időkből (?)
a felirattal:
 
lesz még szőlő lágy kenyérrel
anyám mindig igy akart kenyérrel etetni hogy azt mondta még a nóta is azt mondja, 
lesz még szőlő, lesz még lágy kenyér, 
később rájöttem, hogy ez a két étel egymástól függetlenül van felsorolva,
de itt most igazat kell adni neki emiatt a val toldalék miatt :?)
(vagy az csak a rimhelyzet miatt van? Vérrel - Kenyérrel? Brrr)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7516118578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása