erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

bent és kint

2020. március 20. - gond/ol/a

 

mikor hétágra süt a nap ... "már" nyolckor kinyitva szemem azt hittem, jóval több van , ki is ugrottam az ágyból.. kávé, gyógyszer, számitógép, lányom telefonja...már nem is feküdtem vissza... ő azt mondta örüljek hogy az ablakon át látom a fényt...de én arra gondolok, hogy nem lenne-e észszerűbb kimenni a napra, (már Csontváry is megmondta :)  akár a virusok szempontjából is, tegnap tényleg ki se dugtam az orrom, de nem rossz ez a bezártság?

























látom már egyre több bolt ajánlja fel szállitási szolgálatait, nem fogok éhen halni igy se, de mégis, na mindenesetre ablakot nyitok és az erkélyt is megközelithetővé kéne tennem!

a rossz hir, hogy 73-ra nőtt a betegek száma, hangsúlyozom a regisztráltaké, és lehet, hogy a tesztek emelésének köszönhetően csak

fent a van a facen egy nem hivatalos térkép a fertőzöttekről, hát be van boritva az egész ország, Szegeden többen is, mivel vak a térkép nem tudom Makó-e még mellette , de mindegy is, előbb-utóbb ide ér, ha nem máris itt 

na és mi van, ha aki nekem majd kiszállitja az ételt, az (is) fertőzött?!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5115537192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása