erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

ede (bácsi) is elment

2019. július 28. - gond/ol/a

a kora alapján bácsi, 97  éves volt

a lányom persze mindig is bácsizta

nekem régesrég felajánlotta a tegezést , de talán a tisztelet miatt, képtelen voltam rá....

elment ő is, láttam a fb.on a képét egy filmből, és kora ellenére nem gondoltam erre a kísérő szövegre

jajistenem

mert mindegy hogy hány éves valaki, a veszteség, az veszteség

a filmben arról beszél 95. szülinapján hogy a hosszú élete titka a felesége

pár hónapja ment el ő

s  lám követte....



remek ügyvéd volt, mondhatni a család ügyvédje (egyébként a nagybátyám ügyvédbojtára) Minden ügyes-bajos dolgunkkal hozzáfordultunk, még anyu is)

és mindig mindent elrendezett és meg tudott nyugtatni

egy biztos pont volt az életünkben

persze nyugdíjazása után nem akartam háborgatni, de tulajdonképpen már attól kezdve hiányzott

s hiányozni is fog.... immár...teljesen---

jó,hogy sok dédunokája van!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr314983196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása