erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Szinetár Dóra csak úgy

2019. június 03. - gond/ol/a

 

délután négy óra múlt, ülök a sarki kávézóban, a kávém már rég megittam bent, de most itt kint ejtőzök (mert nehezen is emelkednék fel kávé ide-oda, fáradt vagyok) (irok, olvasok, rejtvényt fejtek)

mögöttem a fürdő előttem a glorius szálló és étterem,

császkálnak a vendégek a fürdőből, fürdőbe . fehér  fürdőköpenyben többnyire,sokan nem is magyarul beszélnek, körülöttem se

néha oldalra sanditok

most is..., nagyon egyszerű embereket látok, tarka ruhában, fáradtan , hátizsákkal....

jobban odanézek, hát ez a Szinetár Dóra, a fiával lehet

azám most énekelt 3-tól 4-ig a szezonnyitón, a fürdőben

ki is ment a fejemből, pedig talán kiváncsiságból- na nem csak,  mert a Dóra tud énekelni -, el is mentem volna, bár a fürdő környezet nem vonz (nem is értem, őt nem zavarja?:::)



a szállodába mennek, a lépcsőn föl, mielőtt belépnének (paparazzo pfuj) azért lekapom

ha már nem hallottam, legalább a látványát megörökítem

fáradtnak tűnt ( ő is) - a szállóban remélem ki tudja magát pihenni






és kaptam egy ajándékfotót a fellépéséről is, lám:


A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6514875722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása