erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

aki magasba emelt

2017. december 08. - gond/ol/a

 

hosszú folyosón állok
ajtó mellett a falnál
pici kislány
itt laktunk a láger után
egy szállodában
s vártuk apám
ki nem jöhetett
mert megölték
a németek
igy hallottam később
de most még 
semmit se értek és
nem is tudok
két éves vagyok
nem tudom a szálló nevét
se a magamét
s egy szombat délután
az óvodából 
elcsatangolok...
de most itt állok
és várok
a szálló folyosóján

(már tudom
hogy hívták:
continentál )
kicsi kislány
elveszett
nem tudom 
a nevemet
...szóval ahogy itt állok
egy hosszú vékony alak
fekete ruhában felém halad
és  hirtelen magasba emel
 
apám öccse lehetett -
ahogy később rájöttem
(színházába vittek el
mikor tényleg elvesztem
de így mégis meglettem)

(vajon tényleg meglettem?)
egyszer a cipőfűzőm is
jószorosra megkötötte
( ma sem tudom, rendesen)
és jóval később is mindig
magasba akart emelni
(de nem mert hozzám érni sem)
                                                                   (emlékcserepek)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1013456347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása