erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

gaudeamus

2016. október 04. - gond/ol/a

gaudeamus...

 

                                            (aranydiploma osztás után)

 

sokkal több fiú emlékszik rám

mint akikre én

 

persze az is lehet

hogy ők meg

rám nem-

 

de miket is hordok itt össze

holmi fiúkról

 

mind öregember lehet

vagy porladozik

sírja s emlékünk alatt

 

ezért örülök

minden találkozásnak

ha egy öregember

a múltunkra emlékezve

megörül nekem

 

akkor is ha

nem tudom

ki is az

 

post iucundam iuventutem

post molestam senectutem

 

de ha jobban rájuk figyelek

a szemük ragyogása

mégis csak rávilágít

az elfeledett múltra

 

az örök jelenben

 

s azt üzeni élünk
hát akkor örüljünk

amíg csak lehet

 

szept 30

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr311766691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása