erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

vendégség

2016. május 21. - gond/ol/a

anyukámmal ketten éltünk

ha vendég jött

örültünk

 

anyu vacsorát rittyentett

én meg mindent elkövettem

hogy a vendég ne menjen el

amikor akar

táskaeldugással 

megakadályoztam

 

főleg a nagynagynénémmel

Erzsi nénivel játszottam el ezt

ő teljesen egyedül élt

én olykor nála

ha anyu beteg lett

s kórházba kellett

vinni

s többnyire én jártam 

Erzsi nénihez

iskolába jövet-menet

útba is esett

de nem maradtam ott soká

(igaz nem is dugta el a táskám)

bonbonierből cukorkával kínált

de volt hogy csirkecombbal

savanyú káposztával is

meg mesélt a múltról

mondott volna többet is

de én mindig elrohantam

 

egyszer meg is gyanúsitott azzal

hogy csak azért ugrok be hozzá

egy-egy percre

hogy megnézzem él-e

 

sajnos nem is soká

 

de addigra elköltözött

egy mellékutcába

kisebb lakásba

én meg Szegedre

az egyetemre

így még ritkábban

jártam hozzá

 

 

Szegeden húnyt el

a kórházban

ahol

meglátogattam 

néhányszor

utoljára

a műtét utáni napon

láttam

mikor csak annyit

mondhatott már

hogy nagyon fáj

 

nagyon fájt

nekem is

most is

73 évesen

ő eggyel kevesebb volt

mikor végleg elment

ebből a vendégségből

mi nem prolongálható

eldugott táskákkal sem

sem egyebekkel


(tán még a portán maradt 

nem kézbesitett

jókivánságokkal teli

levelekkel sem?!)

…….

 

de azért jó lenne tudni

hogy mindig van valaki

aki eldugná a táskánkat

szivesörömest

hogy maradjunk még

egy kicsit

itt

 

vele

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr748736468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása