erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

törölgetés

2016. május 20. - gond/ol/a

az én reszortom

a házimunkában

a törölgetés volt

 

edénytörlés

portörlés

 

anyu mosogatott

takaritott

 

én meg kisinasként

segítettem neki

éppenhogy

 

nem is vágytam többre

még ezt is sokalltam

nem egyszer

 

hiszen az edények

megszáradtak volna

nélkülem

 

port meg nem is láttam

arra nem kapott időt

egyetlen porszem sem

hogy láthatóvá váljon

 

anyám folyton

takaritott

serénykedett

ragyogott minden

körülötte

s csak formaságból vont be

az otthoni munkába

hogy tanuljam meg

rend a lelke mindennek

 

de azt hiszem

ha van ilyen

én rendetlennek

születtem

 

remélem

ez nem jelenti azt

hogy lelketlennek

 

 

-----

de ma már látom

a porszemeket

csak úgy teremnek

a tányérokat meg

rég nem törlöm

csak egyre töröm-

sorra kiesnek a

kezemből

-------

csak az emlékeket

törölgetem

nagy kedvvel

ne fedje be

végleg

a por

mit az idők sora

rájuk rakott

hadd ragyogjon

mind,

mikorra

unokám kezébe

 

adom

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr878733640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása