erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

anomáliák

2016. április 30. - gond/ol/a

az muris volt

mikor kiállitották

a rajzaim

a városi galériában

mit a gépgyárban

világlátott

festőművész

szakkörvezetőm

(átjárt Szegedről)

irányitása mellett

alkottam

ki bizott bennem

és sokra tartott

felettébb

tehetségesnek

 

mert ugyanekkor

a csupaötösöm mellé

csak négyest kaptam

rajzból az iskolámban

mit később, nem ezért

de el is hagytam

 

ez a négyes

egyetlen kivétel maradt

iskolai pályafutásom alatt

de legalább hitelesitette

az ötöseim

mind

 

miknek persze

ma már

semmi jelentősége

nincs

 

ahogy az egykor

kiállitott

rajzaimnak se

(lehet, hogy

nem volt

akkor se)

 

de annak hogy

a rajztanárom

felült egy nevetséges

rágalomnak

hogy a gyufáskatulyákat

az óráján

vonalzóval rajzoltam

s nem szabadkézzel

már van

 

mert később

meg is vádolt

még mással is

meggondolatlan

s kajánul

 

de már

tán

ez se számít

 

csak az az átlósan ferde

és lendületes bevésése

az emlékkönyvembe

néha rámkiált ridegen

miszerint

 

az élet célja

az önkifejlődés

 

mi lenne más és

 

néha azon

töröm a fejem

vajon kifejlődtem-e

azóta már

teljesen

(szerinte)

 

s hogy ő

mennyire

mikor ezt

nekem

emlékbe

irta

                   

(emlékcserepek)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr758675780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása