erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

be- és kilégzés

2015. október 02. - gond/ol/a

a fájdalomtól

nehezen lélegzel

különösen a belégzés

ami szorít és fáj

 

a kilégzés

némi

megkönnyebbüléssel jár

 

 

de örökké nem lehet

kifújni a világot

mi megbetegített

 

vissza kell szívni

minduntalan

különben megfulladsz

 

s az orvos is

megmondta

tűrni kell

lélegezni ki-be

egy -kettő

ütemesen

nem leállni

 

azaz

az a legutolsó

mégis csak

ki-

 

de aztán

biztos nem fog fájni

semmi már

 

mert nem lesz

mitől fájj

 

és nem is lesz

mi ...


A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr158329150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

14479 2015.10.02. 22:35:28

Nem az én bűnöm, hogy József Attila néhány versében megírt mindent, amit tudni érdemes: "Én úgy vagyok, hogy már száz ezer éve nézem, amit meglátok hirtelen. Egy pillanat s kész az idő egésze, mit száz ezer ős szemlélget velem. Látom, mit ők nem láttak, mert kapáltak, öltek, öleltek, tették, ami kell. S ők látják azt, az anyagba leszálltak, mit én nem látok, ha vallani kell. Tudunk egymásról, mint öröm és bánat. Enyém a mult és övék a jelen. Verset irunk - ők fogják ceruzámat s én érzem őket és emlékezem." :)

13282 2015.10.02. 22:46:21

épp ma mondtam valakinek szószerint ezt, hogy "József Attlla mindent tudott." de nem tudom, hogy miért pont ezt az -amúgy különösképp zseniális -Dunánál részletét asszociáltad ide... fejemben van ez is, sokszor eszembe is jut (most nem jutott - )

13282 2015.10.02. 22:52:39

de hogy sebünk a világ - az biztos!
süti beállítások módosítása